onsdag 18 november 2015

Saker att titta efter

Det finns några saker som jag skulle vilja ha, ganska obetydliga sådana men som har en skön känsla och är intressanta. En hattstock av trä skulle jag verkligen vilja ha, tyvärr är jag inte ensam. Helst i min storlek, 52-54. En riktig cool inredningsdetalj och skulle passa utomordentligt bra på de nya hyllorna i sovrummet. Även en gammal konditori box för frakt av tårtor, har ju redan en korg, som står på hyllan i sovrummet med sockor i. De skulle bli ett härligt par. Lådor av plyfa med förstärkta kanter är för övrigt en favorit hos mig :)




Det andra kan tyckas som en liten udda sak men jag tycker de är ursnygga, gamla borrsvängar :) Ett bruksföremål med snygga former och gjord i genuina material, gärna i mässing och trä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...