fredag 4 september 2015

Pysselhörna

Nu är den färdigställd, min lilla pysselhörna. Den ligger i det lilla extrarummet på övervåningen. Skrivbordet Lisabo från IKEA, en hylla med en kryddhylla med glasskeppor, som jag äntligen fixat till genom att ta bort gammal färg, slipat och målat om, och andra små pryttlar som jag tagit fram ur mina gömmor. Rummet i sig ska vi göra om precis som övriga rum med nya tapeter och golv mm. Tapeten jag tänkt mig är densamma som vi har i sovrummet. Försöker hålla mig till max en handfull färger runt om i huset som passar varandra så att det ska kännas som en helhet. Men det är en senare fråga, före det ska sonens rum göras i ordning.






Här är några bilder från min Pinterest-mapp som inspirerat mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...