lördag 5 mars 2011

Glädjens dag!

När jag satte på datorn idag och gick in på bloggen såg jag att jag hade fått en ny kommentar. Alltid lika roligt när någon lämnar ett litet meddelande. Det var från gulliga Lena med bloggen Jag och vitt som hade gett mig en utmärkelse från Liebster blog. Tack snälla Lena!


Jag vill ju föra detta vidare och ger i min tur denna utmärkelse till dessa bloggare;

Så vitt jag vet - En pysselglad tjej från Finland som älskar inredning och som låter sig inspireras av andra bloggare och vars förhoppning är att du kan hitta något hos henne som inpirerar dig.

Vita hemmet Lyckebo - Underbar lantlig blogg med vackra bilder med chabby chic inredning. har över 100 följare men värd att nämna ändå :)

Loppisliv  -  En blogg om loppisfynd och loppisliv med underbara bilder och som delar min glädje för loppisar.

Vit känsla året om - underbar liten blogg om pyssel, loppisfynd och inredning och som var min första följare!

Ett rött monogram - Helt underbara bilder som man blir avundsjuk på! Har över 100 följare men den är bara så härlig :)

Ett hedersomnämnande får Ateljé Skogslyckan en av mina trognaste följare!

Reglerna för Liebster Award är enkla:
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig, och fem av hans / hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

2 kommentarer:

  1. Tack goa du att du tänkte på mig, blir jätteglad. Och grattis till din fina award.
    Idag är en bra dag, äntligen känns det som vår.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du ... Nu hittade jag in till dej !
    Satte mej som följare så att jag kan se vad skoj du sysslar med.
    Gillar din blogg !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...